Vedení účetnictví, daňové evidence a mezd
Nabízíme vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mzdové agendy. V současné době zpracováváme účetnictví pro cca 40 firem a tuto činnost provádíme od roku 1992. Účetnictví je zpracováváno na základě smlouvy , přičemž naše firma odpovídá za správnost vedení účetnictví a za případnou škodu (pokuty, penále), která v souvislosti s výkonem smlouvy vznikne, pokud ji způsobila. Účetnictví je zpracováváno zkušenými účetními pod dohledem daňového poradce. V rámci této služby je poskytováno daňové poradenství ZDARMA.
Při vedení účetnictví klademe maximální důraz na kvalitu a pro její kontrolu máme za mnohaleté působení vypracovánu řadu kontrolních mechanizmů mezi něž například patří:
- účetnictví zaúčtuje kvalifikovaná účetní – provedení všech prací odkontroluje dle bodů v kontrolním protokolu
- následně účetnictví překontroluje účetní s certifikátem od svazu účetních, přičemž kontrolu provádí podle předem daných bodů v kontrolním protokolu
- následně je pro překontrolování a vyloučení překlepů při účtování provedeno ruční sečtení DPH v daném období a součet je překontrolován se stavem DPH v počítači
- dále účetnictví převezme daňový poradce, překontroluje kontrolní protokoly
- poté provede daňový poradce další předem nadefinované kontroly zaměřené na odhalení možných chyb a vyhotový přiznání k DPH a další účetní sestavy
- následně daňový poradce analyzuje účetnictví a jeho stav konzultuje s klientem
- celý proces zpracování je zachycen na uvedených protokolech a jednotliví pracovníci nesou přímou finanční odpovědnost za jimi provedenou práci
V rámci účetnictví jsou obvykle zpracovávány tyto agendy:
Vedení účetnictví |
Vedení daňové evidence |
Účetní deník |
Peněžní deník – daňová evidence |
Výpis pohybů na jednotlivých účtech |
Pokladní kniha |
Hlavní kniha |
Záznamní povinnost k DPH |
Výsledovka |
Přiznání k DPH |
Rozvaha |
Kniha závazků |
Kniha pohledávek + saldokonto |
Kniha pohledávek |
Kniha závazků + saldokonto |
Evidence DHIM, HIM, NIM |
Záznamní povinnost k DPH |
Roční uzávěrka |
Přiznání k DPH |
Mzdová agenda |
Evidence DHIM, HIM, NIM |
|
Pokladní kniha |
|
Roční účetní závěrka |
|
Mzdová agenda |
|
Nabízíme dva způsoby vedení účetnictví:
- vedení účetnictví v prostorách naší společnosti z dodaných podkladů
- vedení účetnictví u zákazníka našimi účetními na našem počítači a programu
Vedení účetnictví v prostorách naší společnosti z dodaných podkladů:
Při tomto způsobu zpracování si zástupce naší společnosti 1-4 krát měsíčně vyzvedne u zákazníka doklady ke zpracování. Po cca 5 dnech je odveze zpět a s nimi vytisknuté účetní sestavy.V rámci těchto služeb zajišťujeme styk s veškerými úřady (finanční úřad, zdravotní pojišťovny atd.).
Vedení účetnictví u zákazníka našimi účetními na našem počítači a programu:
Při tomto způsobu zpracování, který je určen těm zákazníkům, kterým nevyhovuje přenášení firemních dokladů do prostor naší společnosti vám po dobu spolupráce zapůjčíme počítač, účetní program a s tím zkušenou účetní. Ta dochází do prostor Vaší firmy jednou až pětkrát týdně a zpracovává účetnictví přímo na místě. Dále je její práce dvakrát měsíčně překontrolována daňovým poradcem. Nespornou výhodou je již výše zmiňované zachování účetních dokladů v místě zákazníka a dále to, že i přestože tato účetní u Vás pracuje defakto jako Váš zaměstnanec, jsou stále tyto služby poskytovány na základě smlouvy s námi, čímž stále neseme odpovědnost za vedení účetnictví a za případnou škodu (pokuty, penále) pokud ji způsobíme.V rámci této služby zajišťujeme styk s úřady.